lørdag 2. januar 2010

JEG HETER JANUAR

Nei, nå er det nok, nå vil jeg tilbake til plastkassen med lokk og hjul under. Nå vil jeg tilbake til kvisten. Når det er sånn at gjestene inntar sofaen, og jeg bare blir slengt i gulvet, så vil jeg ikke mere. Sånn er det bare!
Hva er det du syter sånn for, lille Musegutt? Her har jeg sittet helt alene siden 22. desember og ingen har snakket med meg. Jeg har hatt ryggen til TV-apparatet som har dundret og gitt lyd fra seg fra tidlig morgen til laaangt på natt. Og jeg har nemlig hørt at vi må sitte her helt til 13. januar, for da kommer sola tilbake, først da, på tjuendedagen, får vi komme tilbake til kvisten. Det er så kjeeeedelig!!

7 kommentarer:

  1. ..du kan vel gjerne sitte på stas, frøken - så pen som du er! (må si jeg misunner deg oppoverpuppene..)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Og godt nyttår! Hehe..så morsomt innlegg du hadde:-) Ja, sånn er det med julepynten her i huset også. Selv gleder jeg meg til å pakke den bort igjen. Har liksom ikke hatt ordentlig jul i år, men det blir nok bedre til neste år:-)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min - det varmer at det er så mange som gir sin deltagelse, selv om en ikke kjenner dem i det virkelige liv. Blir liksom litt kjent via blogger allikevel.
    Ønsker at du får et godt år, og gleder meg til å stikke innom deg i 2010 også:-)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. jeg har også lyst til å pakke ned julepynten! Har malt ei bokhylle, så det klør i fingrene...

    SvarSlett
  4. Hei Gudrun. Jeg synes du skal høre på pynten jeg og la de få kome tilbake til plastkassa og kvisten igjen. Mine får komme hje til loftet igjen imorgen selv om det ikke er 13. dag jul enda.....

    SvarSlett
  5. Godt Nyttår, her er julepynten på vei i kasser og til loft. Jeg syns den "damen" du har sittende på benken hos deg, er bare skjønn. Har du laget henne ??
    Kos deg Gudrun, nyt de siste fridagene. Klem Torun :)

    SvarSlett
  6. Ha-ha. Festlig!
    Jeg ble også nysgjerrig på opphavet til yppig-frøken. Har du laget henne, eller er det mulig å få tak i en slik?
    Jeg falt pladask, og det tror jeg gubben også ville gjort (han syns vel ellers at vi har nok julepynt, men denne frøkna tror jeg vi begge ville få sansen for).
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  7. Den pripne frøkena er nok ikke hjemmelaget. Den er kjøpt på salg til halv pris i ei eller anna romjul. Hun har push-up og beina i kors, så jeg skjønner godt at menn faller for henne. Musa, derimot, er hjemmelaget. Den har Randi Sand i Bodø laget tidlig på nittitallet. Den er bare så stilig!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!