søndag 3. januar 2010

ASTRID 50 ÅR

Nattens dronning har akkurat kommet hjem fra partai (party). Min kjære kollega Astrid fyller nemlig 50 år om få dager, og hun ble behørig feiret i kveld. Ei skikkelig gårdbrukerkjerring måtte få en gave som minte henne om hvor hun hører hjemme - på GÅRD! Nå er hun den lykkelige eier av en ku-veske. "Kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg, hver en dag jeg til mitt brød, drikker melka di så søt."
"500 kroner, takk"
Astrid bar står det her. Bar = naken!!
500 kroner koster alle tjenester, bare så dere vet det!!!
Og hvem er mor og hvem er datter? Datteren er imidlertid en kjempeflink organisator. Takk for en kjempeflott fest!

5 kommentarer:

  1. Ser ut som om jubilanten har ei kreativ datter også, for festen så flott ut. Og veska er jo kjempemorsom og flott. Det er viktig å kjenne sine røtter. Jeg har faktisk sydd sengesett til mitt nye barnebarn Thorvald av det ku-stoffet.... Mamma'n hans jobbet på kukontrollen i TINE da han blei unnfanget så jeg bare måtte.....:-)).

    SvarSlett
  2. Oi,oi så lekker kuveske.Det stoffet i midten var kjempefint,hvor kan jeg få tak i no lignende tro?Jeg elsker jo alt som har kumotiv eller er kufigurer.

    SvarSlett
  3. Det var flott veske du laget etter jeg snakket med deg.Bare å bøye seg i støvet.Klem.

    SvarSlett
  4. Her ser vi at det har vært moro, artig med lag. Litt av en bar.....
    Nydelig veske du har laget til jubilanten.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!