mandag 9. mars 2009

ENDELIG



Denne helgen bestemte jeg meg for å være så fornuftig at jeg gjorde ferdig en del ting i stedet for å begynne på noe nytt. Det ble seks nye telys-poser, og de er helt ferdige!





En veske manglet hanker og for, og nå er også den ferdig. Av og til drar jeg eventyret om Den lille røde høna - "The little red Hen". Av og til er det helt nødvendig, især når noen ikke gidder, men bare setter sin lit til andre. Det er omtrent det verste jeg vet, og på selveste "Women's Day" tillater jeg meg å rope det ut: "I will, the little red hen said". Jeg har mange ting på gang, følg med, følg med!


5 kommentarer:

  1. Så flink du har vært.
    Stilige te-lys-poser du har laget. Og den veska var skikkelig knæsj :)

    SvarSlett
  2. Du er produktiv som alltid! Fine ting du lager! Har du noe stivt i de telys-posene?

    SvarSlett
  3. Den veska med hønepøne falt i smak her inne i Vågsfjorden må vite! Telys poser var en smart ide, mye penere enn de fæle plastposene vi kjøper dem i.
    Venter like spent som på våren hva du kommer med rundt neste sving ;)

    SvarSlett
  4. Her har du fått unna ting, flotte både poser og artig veske.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!