søndag 29. mars 2009

BRYN SKOLE 50 ÅR

Og hva var det som brakte meg sørover midt på svarteste vinteren? Et ekstremt behov for å lade batterier, var det nok. Men så kom også en hyggelig invitasjon til å feire Bryn skoles 50-årsjubileum med pomp og prakt og stil og slike ting som Bryn er kjent for, stil og kvalitet i alle ledd. Der jobbet jeg i 5 år, lærte verksted og storyline og ble kjent med mange hyggelige og flinke lærere som senere har blitt gode venner som jeg møter jevnlig på tross av stor avstand mellom oss. Nå må vi skåååle, sier Siri.

I anledning jublieet har skolen fått nye møbler på personalrommet. Lyst og fint var det blitt. Utenfor administrasjonen hadde det kommet bilder av tidligere rektorer og den nåværende.

Skolen har tidligere blitt feiret gjennom to dagers arrangement i Sandvika Kulturhus, der barn og voksne underholdt. Denne gangen var det gamle og nye læreres tur. Mange pensjonister hadde også funnet veien til Thon Hotel i Sandvika til laaaang middag og mange flotte taler og lekker treretters middag. Jeg hadde nok lengst vei til denne festen (150 mil). På dette hotellet bodde jeg flere ganger da jeg for mange år siden jobbet i "ålja".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!