søndag 29. mars 2009

BYTUR

Da Bella på Tonsenhagen har ALT! Og nå er vårgarderoben på plass i kofferten. Det gjelder å kjenne noen som vet om de riktige butikkene. Utenfor butikken ble vi møtt med nydelige vårblomster.

En kan ikke være i hovedstaden uten å få med seg Jazzkonserten på Stortorvets Gjestgiveri lørdag kl. 1430. Denne gangen var det ikke Magnolia Jazzband som spilte, men noen andre. De hadde lånt med seg pianisten til Magnolia. Han er bare SÅ enormt dyktig.

- Vi stikker inn her, sa jeg, og så gjorde vi det! Makan.... Vi ble der leeenge. Hodet gikk trill rundt. Det gjaldt å få med seg ALLE detaljer.






Magnolia Jazzband spilte ikke her heller, men det pleier de å gjøre. Hvorfor stresser jeg akkurat dette med Magnolia? Jo, fordi jeg fikk anledning til å bli litt kjent med dem, gjennom et kor. Og nå har jeg ALLE cd-platene deres. ALLE!

Jeg har ikke strikket en maske, ikke sydd en søm, ikke lest en bok. Jeg har imidlertid fylt på med gode opplevelser, energi, farger, kaffelatte og flotte mennesker. Godbiten gjenstår: Kathrines Quiltestue. I morgen kommer jeg, Kathrine!!





2 kommentarer:

  1. Du høres riktig ut som du er i lademodus!
    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Fine og koselige bilder du har tatt her Sør.Jeg har vært litt slpp med å ta bilder av alle smykkene jeg lager.Er rask å sende dem fra meg før jeg får tatt bilder.Og noen av mine smykker har vært med bladet K K i Marrakech I Marokko.Spennende.Ellers lager jeg smykker til Bøfjæringan kommer til Oslo.Ha en god helg.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!