onsdag 21. januar 2009

STRIKKEKAFE - KVINNER PÅ TVERS



I kveld har vi hatt strikkekafe på Kaffekroken. Det er andre året vi driver kafeen, og av og til går det så det suser. Andre ganger sliter vi med å få noen til å holde kafeen åpen. På Kaffekroken har vi et lite brukskunstutsalg basert på produkter fra lokale produsenter. Noe av dette ble laget med dyktige hender i juleferien. Jeg skal ikke ta så mye av æren for det vi ser her.



Her ligger spreke tøfler, lommetøfler, baby Selbuvotter, mobilvesker, calorimetryer, grytekluter, vinvesker, engler og mye mer på rad og rekke. Vi gleder oss til sommeren når bygdas befolkning øker minst til det tredobbelte og turistene strømmer på. Og jeg gleder meg til å få besøk sørfra i juni. Rause røster har allerede bestilt billett!



5 kommentarer:

  1. Så kreativt og moro! Håper det blir massevis og lassevis til turistene, for ærlig talt - det er jo ikke noe som er mer gøy enn å komme hjem fra tur og ha kjøpt noe flott og genuint med seg!
    Jeg elsker votter og sånt jeg da... og har masse! Det er så koselig å ha noe å bytte på, til en hver anledning :)

    God onsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Jøye meg altså, her var det sannelig mye fint. Skulle gjerne vært og gravd i den haugen! Takk for hyggelig kommentar i bloggen!!! Angående strikkemønster, jeg har min egen lille nettbutikk, den finner du oppe til høyre et sted i bloggen min :))

    SvarSlett
  3. SÅ mye fint! Skulle gjerne vært turist og handla litt på den kafe`n ;) Håper dere får mange kunder!!

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har.Strikkekafe høres skikkelig gøy ut. Skal si dere er kreative.
    Hadde vært fint å stikke innom der en gang,men det er ikke mer enn tre ganger jeg har vært i Bø.Og våre turer nordover går helst til Andenes og Harstad.
    Ei fin helg ønskes deg fra en eks vesteråling.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!