søndag 25. januar 2009

EN GOD KLEM VARMER


En god klem varmer

På bloggrunden min var jeg inne på bloggen til Lappetussa.

Der fant jeg en god og varm klem som jeg valgte å ta med meg videre til min blogg. Lappetussa hadde funnet klemmen hos Karipia, og plutselig har vi dannet et nettverk uten å kjenne hverandre. Trivelig er det! Klemmen var etterfulgt av følgende tekst:

"Så koselig at akkurat du kom på besøk i bloggen min i dag. På din bloggrunde kan du jo ta med deg denne klemmen fra meg. Legg den i bloggen din og link til meg. Så kan andre besøke din blogg og ta den med seg til sin blogg og linke til deg. Det er godt med en god klem i vinterkulda."

Alle som tar med seg denne klemmen til bloggen sin og linker tilbake, er med i en trekning på en overaskelses- pakke fra Karipia

Legg gjerne igjen en hilsen til meg her på Steinkjerringa, om du ønsker at jeg lager link til din side...







1 kommentar:

  1. Jeg falt pladask for de fortryllende små bamsene,
    og dermed ble med meg videre til min egen blogg. :-) Takk for klemmen, den gjorde godt!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!