søndag 22. mai 2011

SMINKEPUNGER MED GLIDELÅS!


Nei, nå ble jeg ivrig, dere. Jeg er heldigvis av det slaget at jeg ikke gir meg før jeg får til, og nå har jeg klart det. 10 sminkepunger har fått glidelås i seg i løpet av et par ettermiddagstimer.


Men nå har jeg landet i sofaen med nykokt kaffe, Mac, bok ("La meg synge deg stille sanger"), VG Helg og 16x16 sudoku, hekletøy og min nye I-phone som synkroniserer alt av avtaler med Mac'en. Jeg er da et moderne menneske. Nå mangler bare EN ting..... :)

4 kommentarer:

  1. Oj,så produktiv du er.Flott med fargeglade sminkepunger.Kjente igjen noen stoffer som jeg også har.Flotte oldemorsruter du hekler,du kan hekle dem sammen.Se på linken jeg har litt langt nede på min side om du vil hekle dem sammen,du må se tilbake til 2009.
    Uansett lykke til med søm og hekling.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Så artig at det va artig at du fikk til de der sminkepungene! Tenk så glad alle blir over en slik julegave;-) Ha ei fin uke, snart sommerferie... Klem

    SvarSlett
  3. Du hendelse for ein produksjon..........du er jammen flittig.
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  4. Du verden så flittig du har vore. Kjempekjekke sminkevesker i friske fargar.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!