mandag 16. mai 2011

HAGEN KALLER


Jeg har ingen unnskyldning lenger, jeg skal bryte meg på steinbedet utenfor gjerdet. Jeg fjerner gress, og da nytter det ikke å plukke ett og ett strå. Her må det hardere lut til, så jeg fjerner ALT og begynner på nytt. Nå har jeg fått det rådet å skjære ut firkanter med en kniv, det skal være lettere enn å bruke spade. Rapport kommer...


Påskeliljene popper opp overalt, og her har de funnet seg en plass mellom rosebuskene som jeg plantet i fjor. Rosebuskene har overlevd vinteren.


I løpet av fire dager har bjørkeskogen "eksplodert", så det blir grønt og fint til nasjonaldagen i morgen. Ha en fin 17. mai, dere...

2 kommentarer:

  1. Hei!! Ha en fin 17mai!! Du må kanskje gå i tog med elevene dine?? AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Jeg må ikke gå i tog lenger. Den tiden er over. Jeg minnes gnagsår og vonde bein etter å ha gått med korpset. Senere gikk jeg med elevene i barneskolen. Ungdomsskolen deltar ikke i toget her.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!