fredag 6. mai 2011

BURSDAGER


Mamma sin mellomste sønn er 33 år i dag. Han ble født på Betanien sykehus i Bergen midt i grøttida på en lørdag ettermiddag. Dessverre er han altfor langt unna, men mamma sender varme tanker og digital kake!

Mamma sin eldste sønn ble 36 år forleden. Han ble født på Haukeland sykehus i Bergen sent en time før midnatt på en søndag. Han bor heldigvis bare et par kilomenter unna.  

Moren deres (jeg) blir aldri voksen, og nå skal hun kose seg med 42 skjønne niendeklassinger som skal svinge malepenselen de nærmeste fire timene. Men SÅ er det helg... og været... sol fra skyfri himmel! Jeg har forresten kjøpt meg iPhone. Elsker dupeditter!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med gutane dine:) Lurt med digital kake, det er no tanken som tel! Gratulerer med iphone, sikkert lurt å vere begeistra for dupedittar før ein skaffar seg noko slikt, eg overtok minsteguten sin gamle då han fekk ny iphone til jul, og for å seie det mildt så utnyttar eg på ingen måte potensialet til smarttelefonen min:)

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!