onsdag 15. juli 2009

GLEDER MEG, JEG...


Snart skal jeg hit - et lite stykke øst for Malaga - til Benajarafe. Jeg skal bade i Middelhavet og bo i en flott enebolig og jeg greier ikke helt å glede meg, for jeg vet ikke om jeg kommer meg avgårde denne gangen.
Men dersom jeg drar, så skal jeg bo i dette flotte huset, og her har jeg vært før - i april i fjor - og det er et deilig sted. Tenk så heldig jeg er som kjenner noen som eier denne perlen. Og jeg skal spise frokost på denne flotte terassen sammen med gode venner og etterpå danse ned til stranden eller til Nerja eller til Granada eller hvor som helst egentlig. Bare jeg kan dra......?

5 kommentarer:

  1. Håper du kommer deg avgårde!

    Et besøk til Alhambra og Generalife står kanskje på programmet...

    SvarSlett
  2. Flott sted, håper du får deg en deilig ferie der.

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for koselig besøk...

    Så flott sted, og så utrolig heldig du er som faktisk har kjenninger med et slikt sted - krysser fingrene for at du kommer deg avsted :o)

    Ha en fortsatt flott sommer!

    Sommerhilsen fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Håper du kommer avgårde da. Dette så ut som et kjempe herlig sted. Fortsatt fin sommer :0)

    SvarSlett
  5. Det så koselig ut! Når skal du reise da?

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!