onsdag 1. april 2009

BLOMSTERVESKER


To halvferdige vesker lå godt gjemt i kassen med UFO'er. Det er ingen aprilsnarr eller hemmelighet at de nå er helt ferdige. Jeg hadde strikkekafe i kveld, og der sydde jeg lukkekanten på begge veskene, jeg monterte 4 pennal og festet tråder i en vinpose. Etter fem dagers håndarbeidspause var jeg KLAR for å gjøre ferdig enda mer. Jeg har forresten vært både på Lappemakeriet og på Kathrines Quiltestue og på Panduro og på Bikuben (papir og stempler), så meg er det slett ikke synd på. Jeg fant litt av hvert, vil jeg bare ha sagt!

8 kommentarer:

  1. Den var skikkelig lekker, den skal vel bli flott å svinge og svinse med når våren gjør sitt inntog for alvor!

    SvarSlett
  2. Frisk veske, Steinkjerringa! Og du høres rett så frisk ut, sjøl også!

    SvarSlett
  3. Så flott den ble. Sommerlig og med herlige farger. Det må jo bli mange soldager når man har en sånn veske.

    SvarSlett
  4. Det er ikke bare en veske - det er TO! Men de er sydd samtidig og er nokså like. Baksiden er bare ruter, som den med høner på - for litt siden..

    SvarSlett
  5. Klokken er nå 0750 og vi skriver vitterlig 1. april. Det må vel bety at jeg må inn å redigere både datoer og klokkeslett på pc'en. Takk for hyggelige kommentarer, forresten!

    SvarSlett
  6. Herlige farger du har brukt.... Disse likte jeg veldig godt... Kom i skikkelig vårstemning nå...

    SvarSlett
  7. Jeg likte de veskene! Har du mye uferdig liggende? Hva blir det neste, mon tro ....

    SvarSlett
  8. So flotte, fargerike vesker!
    Ha ei god påske!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!