onsdag 22. april 2009

CAND VASK


Husmoderen i meg har ikke våknet, tro endelig ikke det. Jeg skal ikke til kamp mot hybelkaniner heller. Jeg har bare benyttet sjansen! I og med at "alle" på jobb skulle på ICA etter arbeidstid for å handle vaskemidler fra Lilleborg på tilbud, kunne jeg slett ikke være dårligere. Jeg vil jo delta i diskusjonen i morgen tidlig selv om jeg slipper å drive med vårrengjøring i år. Ikke det at jeg har blitt mer slurvete enn jeg har vært før, men jeg flytter jo inn i nyrestaurert hus om ikke lenge, og da går jeg ut ifra at det er rent og pent når jeg kommer. Det kan jo være greit med både grønnsåpe, klorin, tøymykning, jif for bad og kjøkken og glass, vaskepulver for hvitt tøy og kulørt tøy og zalo og oppvaskmaskinpulver.
Jeg rakk akkurat butikken før den stengte og der traff jeg likesinnede i samme ærend. For første gang i livet har jeg diskutert vaskemidler med folk lenge nok til at det ble ei fornøyelig stund, og jeg betalte for fire bærenett med vaskemidler uten å nøle på prisen. 40 prosent avslag, dere! Løp og kjøp! Og nå har jeg ingen unnskyldning lenger. Det kommer en ny vår...


5 kommentarer:

  1. Hu hei ,her går det unna i svingene.Når koster og mopper og bøtter og kluter skal svinges.Måtte noen sende meg en liten avlegger av lysten til å svinge meg i kostervalsen.

    SvarSlett
  2. Det er jo ulempen med alt lyset som strømmer frem nå, at man ser de fleste hybelkaninene... Men jeg må vel ta en liten vals, jeg også...Synd vi ikke har vaskemiddel på tilbud her!

    SvarSlett
  3. Nå får du legge fra deg vaskesakene og ta en titt i bloggen min, det ligger en utfordring til deg der!

    SvarSlett
  4. Fire bærenett??? Driver du med videresalg ....?

    SvarSlett
  5. He, he. Jeg har bare tenkt å fylle opp skapene i det nye Drømmekjøkkenet. "Har en drøm om å komme hjem..."

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!