torsdag 9. april 2009

SKJÆRTORSDAG

I natt regnet det, så turen gikk ikke til fjells men til havet. En fetter meldte sin ankomst til sin mors fødested med sin familie og nye bobil, og det ble biltur til steder han ikke hadde vært siden han var barn.

Noen krykkjer har allerede funnet seg hybel i fuglefjellet i Nykvåg, mens andre sitter på vent på hustakene rundt om. Det er ikke akkurat stille...

På Fjordcamp sto boknafisk på menyen. Det er ikke akkurat det verste jeg vet. Hjemme ventet en diger kalkun. Kalkun spiser jeg kun dersom jeg får den oppskåret på et fat. Jeg er litt pingle der...






5 kommentarer:

  1. Kjekt å kommes seg ut på tur.
    Fortsatt god påske

    SvarSlett
  2. Vi hadde boknafisk forleden dag. De unge liker det. Jeg også, forresten, - hvis den er godt utvannet slik at jeg ikke må skrape den ut av skinnet. Kalkun bruker vi bare på nyttårsaften. God påske til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Åååå som jeg gleder meg til et ordentlig fiskemåltid! 3 1/2 uker igjen så setter jeg nesa nordover.

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg vann i munnen.Ser sååå godt ut.Vil du ha litt sol må du komme til i Oslo i helga å se på Bøfjæringan.Takk for hilsen på bloggen min.

    SvarSlett
  5. Hej
    Vad roligt att göra en ny bekantskap. Har spanat runt lite hos dej och jag kommer tillbaka igen. Måste kolla mer på dina quiltar sedan.
    Ha det så gott
    Kram Birgitta

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!