lørdag 15. august 2009

La Quenta i vår favør...

Hos Rompeola var vi ikke, men vi var mange andre steder der de hadde god mat. Rosada skal jo være en delikatesse, men ærlig talt - nærmere kommer man ikke "steikfesk". Det var bare melkesausen som manglet. Vi spiste to ganger på La Plata. De andre restaurantene hadde så vanskelig navn at jeg ikke kommer til å prøve på å huske dem en gang. Men jammen fant jeg ikke en irsk pub som åpnet kl. 19.59!! Vi var der ikke, men hadde jeg vært alene i Spania, så hadde jeg garantert vært der!
Jeg elsker å fotografere blomster, og ønsker meg en annen linse til kameraet. Synes jeg får ganske bra resultater men den vanlige linsen, men likevel... Her er den vakre bogenvillaen igjen.
Papegøyeplantene var stort sett avblomstret, men denne vakre fant vi i Nerja.
Alpefiolene er vi vant til å se kun som potteplanter, men du verden hvor flotte de er i Spaniens land.
Jeg vet nok ikke hva denne blomsten heter. Kanskje det er en gul variant av alpefiolen?? Er det noen som vet...
Alt er ikke fryd og gammen i Spania heller. Her er det faktisk noen som bor. Barn, voksne og dyr tumlet rundt disse små boligene. Men BIL skal dem ha!!
Denne bilen var ikke deres, men "vår". Den hører til huset vi bodde i. Kjekt med bil når man bor i høyden! Vera er en habil sjåfør - også i Spanien. Og nå kommer det ikke flere bilder fra Spania i denne omgangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!