mandag 1. juni 2009

BESØK


Alt dreier seg om HUS for tiden. Men endelig kom strikketøyet frem igjen, og et par Bosniatøfler ser ut til å ta form. Man må ta en pust i bakken av og til, også når man flytter. Jeg har flyttet inn, men jeg har ikke flyttet ut. Det siste må jeg nok gjøre noe med allerede i dag. Fridagene i forrige uke ble tilbrakt i møbelbutikker, og endelig fant jeg en sofa jeg kunne like. Noe er kjøpt og kommet i hus, noe er bestilt, og noe står fortsatt på lager i Blåbyen, salongbordet blant annet. 

Rom ble ikke bygget på en dag, ei heller mitt ringe hjem, men kaffetrakter er kommet i hus, og naboer har kommet med noe til kaffen. Det ser kaldt og nakent ut, men vent bare til bilder og kunst kommer tilbake fra restaurering. Da kommer fargene, fargene jeg ikke kan leve uten. Lørdagskvelden fikk jeg også besøk, men det besøket nøyde seg ikke bare med å teste ut sofaen. Dog skal det nevnes at de hjalp til med å montere senger og oppdaget at de kunne fjernkontrolleres. Jeg er i stadiet før sykehjemmet (he-he) og har gått til anskaffelse av senger med fjernkontroll. Plutselig så står ...




3 kommentarer:

  1. Så spennende dager du har! "Artig førr ongan", men artig for voksne også å få lov å prøvekjøre nyervervelsene dine ;)
    Ønsker deg alt godt i "ny-huset!!"

    SvarSlett
  2. No har jeg lest, laaangt tilbake i tid. Du har litt av en jobb, men artig er det. Mitt Rom blir heller ikke bygd på en dag. Jeg holder på å mal stua. Bare ho vegger er malt...nesten ferdig, så ble jeg lei, og så kom barnebarna og dermed skuva jeg malingssakene langt under et skap og sånn er det enno.
    Venter på sola, men det er masse nysnø i fjellan her og bare seks grader idag :(
    Jaja man må bare holde humøret. Jeg skal lkippe meg kl ellee, det blir dagens høydepunkt.. så rett til min gamle spreke mor for å holde litt liv med henne og gjengen på bofellesskapet. Vi må muntre hvernadre opp! God klem fra Meløy!

    SvarSlett
  3. Sånn seng vil jeg også ha!!!

    Godt å se at du snart er i mål.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!