torsdag 18. juni 2009

ENDELIG FERIE


Nå har "frøken" pakket sammen og sendt de søte små hjem. Det er sommerferie! Men før man kommer så langt, er det avslutninger her og der. Jeg var så heldig at jeg fikk med meg to avslutninger, først hos de minste skolebarna og deretter hos de største. Så flinke dere er!

Dere fortjente virkelig en is, dere som har stått sånn på for å lære dere å lese. Flinke er dere! Og
så er dere så flinke til å gi komplimenter: - Du er den beste, du er den flinkeste, æ blir å savn dæ,
æ blir å skrik når du fer, du e gullklumpen min. Ååååå....

5 kommentarer:

  1. E kje vi heldig som kan pakke sekken og ta ferie i 8 uke!!
    Hver alder sin sjarm, de e skjønn når de starter på skola og de e skjønn når de forlater etter 10 år. Nån vil ha en spesiell plass i hjertene våre for bestandig.
    Vi e heldig!! Senest i dag traff jeg nettopp en slik elev og kontakten var der med engang.
    Kos deg og nyt dagene. I Festspillbyen pynter vi både kroppen og truten og rusler ut på opplevelser i kommende uke. I morra starte vi med åpninga i Generalhagen.

    SvarSlett
  2. God ferie til deg:D
    jeg har en award til deg på siden min:D

    SvarSlett
  3. Jeg var på min første fellesavslutning på torsdag. Alle ungene på Holmstad skole, 1. - 10., var samlet i aulaen og underholdte og ble underholdt. En flott opplevelse!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg har ikke vært innom bloggen din før - men den likte jeg så godt at jeg satt meg opp søm følger og lager meg en link til deg. Kjempe koselig BLOGG. Ønkser deg en fin søndag og sommerferie.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig pris!
    Jeg skal blogge den i morgen - i kveld skal jeg bare kose meg med stitchery, Poirot og et glass med rødvin :-)

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!