mandag 13. juni 2011

PRAKTHAGE


Jeg fatter ikke at min mor kunne finne på å anlegge steinbed UTENFOR gjerdet. Der lå hun med "rauva" til værs hver eneste sommer helt til hun ikke maktet mer, og så kom jeg hjem på ferie og prøvde etter beste evne å følge opp det hun hadde begynt på i løpet av noen få sommerferieuker. Nå har bedene mildt sagt grodd over, og jeg får litt av en jobb for å fjerne ugress og andre uhumskheter. Her er det litt av hvert å ta fatt i. Hagegjerdet skal males og terassene skal beises og 


garasjen bør vel bli hvit, sånn som huset har blitt... Inni der står en Volkswagen Passat 1987 modell og venter på at minsten skal få førerkortet - dersom den starter...

1 kommentar:

  1. Hei..
    Når man kjører rundt om så ser man endel bed utenfor gjerder og på andre sider av riksveier osv.
    Min tante sa at det var fordi man ikke klarte å kaste røtter etter deling..
    Ser at du har masse Fredløs i hagen:-))
    Flere røtter med fredløs er frosset vekk her i vinter,trodde ikke at noe kunne ta knekken på den..
    Men sannelig!
    Har mistet så mye planter siste vinter.
    Min kjære har i en garasje hos svigermor stående sin første bil,en gulbrun Datsun 1200 1974 modell.
    Ingen vil arve den.....merkelig hehe

    Ha en flott hagedag:-))

    Wenche

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!