onsdag 9. september 2009

FULL STORM

I dag nytter det ikke med paraply. Det er et forrykende uvær, og de skjønne værdamene i TV 2 melder FULL STORM. Om få minutter skal jeg på jobb, men det frister lite å gå ut. Mange synes det er fascinerende når store bølger slår innover land. Jeg synes ikke det er særlig festlig, og nå har jeg mest lyst til å krype under dyna og bli der et par timer til. Jeg må nok bare pakke snippeska og komme meg av gårde. Halvannen mil i bil frister heller ikke i dette ufyselige været. Ha en god dag, dere! Jeg skal friste ungdomsskoleelever med engelsk. Thi-hi!

5 kommentarer:

  1. æ lika ikke heller storm...hata e heller rette ordet...men men ...naturen kan vi ikke styre...håper dagen blir fin likevel

    SvarSlett
  2. Storm er ikke så ille bare den lar husene stå. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Høsten er kommet enten vi vil eller ikke. Her inni "fjorhålle" merke vi ikke så mye til været, mens uti Tjeldsundet var brua stengt.
    Syns det er greit å kunne gå på jobb når det er sånn grisvær for da tenker jeg ikke på det rett og slett. Vi får garantert flere sånne dager som passer til å få unna litt håndarbeide av ymse slag :)Å det er jo koselig !!

    SvarSlett
  4. Huff sann. Ja vi ha nu vorre nede på moloen her i Bodø i "stas"veret. Gjønnablaut på ett øyeblekk va vi. Va arti ei stuinn, men så vart d bære kaldt =)

    SvarSlett
  5. Hei!Nå er kanskje stormen over?
    Det er helg,ungdomen lærte sikker engelsk i ruskeværet.Kan forstå at bilkjøring i slikt vær ikke frister.Jeg kunne godt ha sittet foran vinduet å sett stormen ule,serlig om jeg kan se havet.Her er vi heldige i dag,sola skinner å jeg burde komme meg ut igjen.
    Ha en fin lørdeg!Linda :))

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!