mandag 30. april 2012

OG VINNERNE ER...


Det skal gå skikkelig for seg når viktige lotteri skal trekkes. Her er det nesten femti navnelapper, behørig brettet i tre. Så er det "hendene i været" og så blir tre lapper trukket ut. Dette er vinnerne:




De to siste må sende meg navn og adresse, så kommer det en liten overraskelse i posten om noen dager. 
En liten trøstepremie går til Et glimt av M, som har litt for mye å tenke på akkurat nå. Jeg trenger navn og adresse også her..
Tusen takk for alle flotte kommentarer på dette innlegget og på tidligere innlegg!

7 kommentarer:

  1. Så morro:-) Nå blir det gøy å gå i postkassa og kikke:-)

    SvarSlett
  2. GRATULERER til heldige vinnere! Gøy å ha vært med, håpet jo i det lengste!!!
    Og du fortjener jo all god-ordene :-) Flott blogg!

    SvarSlett
  3. For ei positiv overrasking :)
    Jammen er eg heldig ! Dette er spennande !

    Tuuuusen takk ♥

    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så gøy. Det var en hyggelig overraskelse da jeg kom jeg fra supre dager i Trondheim :) Nå blir det spennende å følge med i postkassa framover :D

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar på strikkeveska til Maritjenta mi!
    Ja,hun fikk veska godkjent av sin lærer på Kunst og håndverksfag ved Høgskolen i Finnmark,men jeg skal vise henne kommentaren din og tror nok hun blir veldig glad for den:)

    SvarSlett
  7. Så hyggelig! Nå ble jeg glad! Sender deg en mail i morgen, nå er jeg på overtid, skulle ha lagt meg for lenge siden...tiden flyr på nett...
    klem, M

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!