onsdag 16. mars 2011

JEG TRENGER


Jeg trenger noen dager fri innimellom. Det er ikke det at jobben er slitsom eller at elevene er uhåndterlige. Jeg stortrives på jobb! Men av og til trenger jeg å hvile hodet litt og feste øynene på andre ting. Jeg har fått gjort en del hjemme, ting som henger over en. Jeg har i tillegg sydd, strikket, festet tråder, hatt besøk og vært på besøk. Jeg har også tatt et par runder i hagen og observert småfugler og snøklokker. Snøen kommer og går her i nord, og det er vi vant til. Flaggvottepar nr. fire er ferdige. De er populære, disse vottene. I morgen er det jobb igjen etter tre dager vinterferie. Jeg har hatt det superbra, mer er det ikke å si om den saken.


Snøklokker i hagen i Vesterålen ⬆☺


En veltet søppelboks etter uværet og en plante som heller ikke vil stå oppreist.


3 kommentarer:

  1. Så flotte votter, flittige du som har strikket 4 par.
    Tenk at snøklokkkene blomstrer hos deg, vi har fremdeles over 1 m snø i hagen.
    Ha det så fint!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Slik har me det alle vil eg tru. Ein pause frå kvardagen. Flotte vottar og. Snøklokkene kan eg sjå langt etter.....men dei er vel under snøen ein plass...

    SvarSlett
  3. åh...snøklokker:) litt tidlig for oss her nord...flotte votter du har laget...:)

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!