tirsdag 10. februar 2009

AWARD

Jeg har mottatt denne awarden fra Lappetussa. Hun må være tussete etter lapper, for hun produserer SÅ mye. Det var veldig hyggelig å motta en utmerkelse på selveste morsdagen. Jeg hadde også bursdag i helgen som var og ble hedret med roser og mailer og telefoner og vin, gaver og nyvasket hus. Sånn helt uten videre ble jeg ett år eldre. Føler jeg meg gammel? Neida, jeg har ikke en eneste rynke!!

Men nå må jeg finne noen å hedre. Det må bli Birth for hennes vennskap og Sigrun og Ebba som jeg også følger med på bloggene til.

* Sett inn bildet av awarden i bloggen din og lag link til giveren (meg)
* Gi awarden videre til tre nye bloggere (som forhåpentligvis blir glad for å bli plukket ut)
* Lag link til de tre og gi beskjed i bloggen deres om at du har noe til dem

3 kommentarer:

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!