søndag 1. februar 2009

EN KAN DRØMME



"Noen ganger er'e allright, noen ganger er'e allright, noen ganger er'e helt allrigth..., in the morning..."
En får lyst til å handle når en som kvinne blir møtt med marsipankake på menns domene. Jeg ba en artigkar om å vise meg fliser, han berettet det var jo fint med gulvbelegg over kjøkkenbenken også. Jepp, jepp..Hadde han lyst til å selge fliser, mon tro?



"Har en drøm om å komme hjem.." Drømmekjøkkenet er fint, men det koster, det koster. Man kan ønske i den ene hånden og spytte i den andre og se hvor det blir mest, sa alltid min mor når noe uoppnåelig sto øverst på ønskelisten. Nå er kjøkkenet tegnet, og jeg er fornøyd. Jeg lider valgets kval...Hjeeeeelp!!


4 kommentarer:

  1. Er det ikke slik at du har så tunge drømmer at disse veier mest????
    Lykke til med kjøkken :D Regner med det kommer bilde av alt da det er ferdig montert....

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig "kommentar" på siden min. Dette ble min 3. symaskin, så det ser ut som om en trenger mer enn ei:D
    Jeg har Tuttobagen til maskina mi, og den er jeg glad i, men med en "kranglete" rygg trengte jeg ei maskin som ikke veier så mye som den jeg bruker til daglig. Den nye veier bare halvparten og er en drøm å bære:DDD
    Ha en fin dag...

    SvarSlett
  3. Ok. Flott. Jeg trodde noe var galt. Alt bra! Lykke til i byråkratjungelen! Klem!

    SvarSlett
  4. Og takk for at du vil følge meg!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!