mandag 2. desember 2013

VI TENNER DET FOR GLEDE





Så var dagen her, dagen som innleder ventetiden. Vi har tent lys, og tradisjonen tro, lest vers! Det enkle er ofte det beste, og her er de lilla telysestakene kommet på plass. 11 måneder i året står de trygt plassert i et skap.


Jeg valgte hvite lys i år. Kongler og stash sparer jeg på fra år til år. Etter hvert har det blitt ganske mye som oppbevares i en gjennomsiktig plastkasse med lokk.


Da jeg kom ut av dusjen i går, fant jeg dette på spisebordet, en boks kvernkaker og en skål gomme. Jeg har verdens snilleste nabo. Før bar hun godsaker til min mor, nå bærer hun til meg 😃 Det er ikke det at jeg ikke baker selv, minst sju slag til og med, og her er noen til å gi bort:


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!