søndag 30. juni 2013

FØR VERDEN VÅKNER




Jeg gjorde et dypdykk i håndarbeidskurven og fant noen tråder å feste. Nå mangler bare knappen, så er disse håndklærne klare for turistsesongen på museet. Akkurat nå trenger jeg små prosjekter som blir fort ferdige, så jeg har noen lure ting på gang. Jeg broderer GOD BAKST på noen kjøkkenhåndklær og applikerer en muffin på hver. Verden har ikke våknet helt, i alle fall ikke her i huset, så jeg nyter stillheten mens jeg drikker "my morning tea". Kun summingen av ei "makkfloge" forstyrrer tanken enn så lenge. Jeg har myggtekke og teller 82 synlige myggstikk som KLØR!!


- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. God morgen! Det var mange myggestikk!! Bra med små prosjekter, da er det sannsynlig å bli ferdig! Håper du får en god søndag!! Annek:-)

    SvarSlett
  2. God morgen :) Her nytes også en stille morgen med pc, strikk og te :)
    Ha en fortsatt fin søndag og kos deg med småprosjektene :)

    SvarSlett
  3. Go' morn!
    Godt med små prosjekter innimellom - og ikke minst; - så deilig å få ferdig ting som har blitt liggende. Her er det ryddetid i huset, må få rydda og vaska litt før jeg virkelig kan nyte ferien. Ha en finfin søndag! :-)

    SvarSlett
  4. God morgen fra meg også. Du starter dagen tidlig, ser jeg. :-) Ha en fortsatt god søndag og en flott sommer!

    SvarSlett
  5. God morgen. Du har flere myggstikk en meg. Deilig med morgenstillhet. Jeg har sittet ute med kaffe. Venter på at mannen skal dukke opp på hytta. Fine ting du lager. De vil nok gå unna i en fart. Kos deg videre. D

    SvarSlett
  6. Koselige håndkler du har strikket. Kjekt med småprosjekter innimellom i alle fall om man skal selge de.
    Stooor sommerklem :-)

    SvarSlett
  7. Kjekt med småprosjekt inn i mellom. Kjøøkenduken var kjempe fine. Forsatt goé sommmer. klem

    SvarSlett
  8. Kjempefine håndklær, stakkars deg med så mange myggestikk.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!