søndag 30. januar 2011

JÅLESAKER.NO


Denne helga har jeg sydd. Det handler om sminkepunger av forskjellig slag. Jeg har sydd mange, men bare tre stykker er helt ferdig inkl. håndsømmen. Det er mye håndsøm på en slik sak, men den er inni, så den vises ikke. Det handler om å skjule alle stygge sømmer.


Denne er sydd etter Anna-Ka sitt mønster. Den var veldig lett å få til. Jeg har som sagt sydd mange av denne også.


Denne er litt større. Det er jo noen av oss som er mer jålete en andre.



Og her er været vi fortjente lørdag formiddag. I dag har det både vært snø, sludd og regn. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til morgendagens arbeidsvei på speilholka.

5 kommentarer:

  1. Hei!! Sånne sminkepunger er supre gaver og nyttig for en selv også!! Jeg kjenner ikke det mønsteret du nevner. Jeg pleier å skjule sårkantene med skråbånd. Men i det siste har jeg også foret med voksduk!! Ha en fin uke!! AnneK.-)

    SvarSlett
  2. Oi, hvor du har vært produktiv!
    Venter ikke dere noen snekorn som gjør holka litt mer ufarlig?
    God arbeidsuke, uansett!

    SvarSlett
  3. Kjekt med diverse punger, og håndsømmen er jo greit tv-arbeid.
    Et nydelig bilde av naturen du har å vise frem.

    ha ei fin uke.

    SvarSlett
  4. Imponerende resultat av ei kreativ og produktiv helg, og flott bilde av sola og lørdagsværet! Håper sola snart vil være aktivt tilstede igjen. Ha ei god arbeidsuke!

    SvarSlett
  5. Så masse fint du har sydd!
    Her er det også dårlig vær og glatt!
    Ønsker meg stabilt vintervær..
    Ha en fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!