mandag 13. desember 2010

MANDAGSMORRASBLUES

its monday non~animated

Ah, det er mandag, det er den siste arbeidsmandagen i 2010. Neste mandag har jeg fri, mandagen deretter også. Mandag 3. januar begynner vi på jobb igjen. Sånn er det å være lærer. Ikke nok med det; etter tre jobbedager i januar skal jeg ut og reise. Reisemålet er en godt bevart hemmelighet. Jeg har nemlig bestilt en reise for to, og reisefølget har bare fått beskjed om å ordne pass, så ordner resten seg!! Sånn er det med den saken...

Jeg har nettopp laget nynorsk tentamen. Kreativiteten blomstrer fortsatt. Jeg har laget oppgaver det kan bli morsomt å rette.

2 kommentarer:

  1. Det høres ut som du er en bra lærer!! Så hyggelig overraskelse for den som skal ut å reise uten å vite om det..... Du vil vel la oss få vite det etterhvert?? AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har gode tider foran deg.
    Bakte i går doble sjokoladekaker etter den oppskrift.
    De var kjempegode,bedre enn risboller sa den yngre garde her i huset.
    Måtte legge de raskt i fryser slik at vi
    kan kose oss med noen i julen også.

    tusen takk for at du delte oppskriften med oss i bloggverdenen.

    Ha en flott tirsdag;-))
    Mvh Wenche

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!