fredag 31. desember 2010

Bonne Année - GODT NYTTÅR




GODT NYTT ÅR bloggvenner og kjente og ukjente lesere av STEINKJERRINGA. 2010 har vært et fantastisk år! Det nye året skal markeres skikkelig og derfor velger jeg å hilse dere med GODT NYTTÅR på fransk. Vi skal nemlig innta den franske hovedstaden om mindre enn en uke. Jeg er verdens heldigste! Åh........ Franske fristelser, franske følelser og franske godbiter...



Mannen fra havet sender også sine nyttårshilsener! Bildet er tatt av Robert Bjugn.

9 kommentarer:

  1. Jeg takker for et hyggelig bloggvennskap med alle besøk, koselige kommentarer,
    og for all inspirasjon jeg har fått,
    i året som er gått.
    Jeg ønsker deg et vidundelig
    godt nytt år!

    Klem fra Gry : )

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg, og god tur til Paris:)

    SvarSlett
  3. ♫♫.•*¨`*•..¸☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ══════╗
    ೋ ~~ FELIZ ANO 2011~~ ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ══════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

    SvarSlett
  4. Ha et riktig godt nytt år, da, Steinkjerringa!
    Måtte den lille ferien din gi deg inspirasjon til hverdagens krav i jobben og privat!
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  5. Vive la France. Husk å kjøp Carambar..verdens beste karameller som franskmennene har..får vann i munnen...Au revoir..
    Mayen

    SvarSlett
  6. Riktig godt nytt år til deg også. Og for en måte å starte det nye året på :-) Du tar vel en liten blindpassasjer med deg i kofferten...
    God tur og kos deg masse

    SvarSlett
  7. Ha en super tur! Har sendt deg en liten hilsen via e-post.Håper Paris viser seg fra sin beste side:)

    Klem fra Kanadagåsa

    SvarSlett
  8. Gode ønsker for året til deg og takk for besøk inne hos meg også.
    Ønsker deg en formidabel tur til Paris

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!