lørdag 9. oktober 2010

FESKFJORDEN

"Feskfjorden" ligger på østsiden av Norges største øy, Hinnøya, delvis i Tjeldsund kommune og delvis i Lødingen kommune. Det er ei så kjedelig strekning at sitter jeg ikke selv ved rattet, så velger jeg å lukke øynene og sove meg både inn og ut fjorden. Det er et helsikes vær i nord, og fotoapparatet var med på helgeturen, men knapt nok framme. Nå har vinden snudd fra sydvestkuling og til nordavind. Vi skal få sludd- og snøbyger! Joda, nå er vi i gang, dere, og det blir nok ikke siste gangen jeg kommenterer været.
Vann og høstfarger er jo fint sammen, men takke meg til vår og sommer, det er mine årstider!

Det er ikke mange blader igjen på trærne. Høststormene har tatt godt tak. Jeg må heldigvis ikke ut på ei stund.

3 kommentarer:

  1. Ja,her ser vi at høsten har fått skikkelig tak!Men den kan nå være litt fin og da,med sine vakre farger og når det blir tidlig mørkt så tenner vi levende lys!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei!! Kan jeg få addressen din!? Vi blir aldri lei av vær i Norge!:-) quiltefia@gmail.com AnneKari:-)

    SvarSlett
  3. Helt enig. Den fjorden kunne de gjerne fyllt igjen. Kan ikke tenke meg noe mer bortkastet enn å kjøre inn Fiskefjorden for så å kjøre ut igjen på andre siden.
    Om det er noen trøst for deg så kan jeg fortelle at det er høst her helt sør i landet også.
    Vi står det nok over i år også.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!