tirsdag 5. mai 2009

HUS OG NÅLPUTER


Hver eneste dag er jeg innom huset for å se hva som er gjort siden "i går". Kjøkkenet er så godt som ferdig, flisene er lagt, golvet er lagt, kjøkkeninnredningen er kommet opp. Kun hvitevarer mangler. Induksjonstopp er kommet på plass, og det blir fiiiint. Dekorflisene er valgt med omhu. Nærmere lappeteknikk kommer jeg ikke!! Thi, hi....

Jeg får en koselig frokostplass her ved benken. I "hullet" i benken skal det være kokebøker. I skapet skal jeg ha fine glass. Innimellom hekler utålmodige meg nålputer til den store gullmedalje. Jeg oppdaget enda en pose med bomullsgarnrester da jeg ryddet syrommet her om dagen. Nå får vi håpe turistene trenger nålputer når de innvaderer kommunen om litt. Jeg sender en god tanke til Liselotte på Slagt en hellig ko, som delte oppskriften med meg. Som dere ser, kommer knappene mine til nytte.



5 kommentarer:

  1. Hei!Morro å titte inn hos deg.Flotte fliser for en quiltedame.Søte nåleputer.Jeg har sydd maken.
    Ha en fin kveld!Linda:))

    SvarSlett
  2. Jeg blir så glad av å se de fargerike nåleputene. Du er produktiv, som vanlig!
    Det må være spennende å følge med utviklinga i huset! Når flytter du inn?

    SvarSlett
  3. Det blir et flott kjøkken, du!

    SvarSlett
  4. Ja, hva du får til....
    Og jeg gleder meg til vi får se kjøkkenet ditt ferdig :D Her er nok alt nøye planlagt i minste deltalj...

    SvarSlett
  5. Hva i all verden skal du med alle de nåleputene? Innrede dukkehus? :-)
    Jeg liker flisene du har valgt. Bedre å velge sånne lappefliser enn de som ser ut som selburoser og andre lappemønster.

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!