onsdag 19. november 2014

PENAL OG LITT TIL

 Jeg baker for tiden, og jeg baker sammen med en venninne. Vi baker lefser og småkaker. Gjærbaksten til jul er jeg ferdig med. Jeg skal kose meg med håndarbeid og julemusikk i hele desember Jeg syr stadig vekk noe nytt, men innimellom syr jeg pennaler eller poser til saker og ting som flyter rundt. Rødt er for så vidt favorittfargen.
 Småskolelærere og barn trenger penaler til fargeblyantene. Det ene er solgt allerede.
 Så har jeg laget gaveposer med hjerter og tekst, pluss noen med vintagebilder. De ble fine. Jeg har solgt nesten alle kjørehanskene, men nå har et nytt par sett dagens lys. Verdens beste støvletter (Tamaris) fikk være med på bildet.
 Hvor blir det av høststormene? Her er været så fint at om det regner en time eller to, så hefter det ikke. Hvem bryr seg? -Åja, det regner? Jaja.. Ikke er det vind heller. Hvor blir det av vinden? Det er jul snart.. Jul? Jeg har jo akkurat kastet sommerblomstene. De fortsetter å blomstre borte ved flaggstangen, der de skal bli til jord og fyllmasse. Solen henger lavt over Lofotveggen og skaper den nydeligste utsikt.

5 kommentarer:

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!