torsdag 13. mars 2014

SMOOTHIE PÅ RESTEFESTEN




I kveld har jeg unnet meg en god smoothie, og jeg har landet i sofaen med strikketøyet etter å ha vært på et kulturarrangement i forbindelse med at det er Bispevisitas i bygda.


Jeg strikker fortsatt opp rester av Finull og PT2. Det blir fine, tovede votter til slutt. Gode og varmeblir de også. Siden sist har jeg sydd to tepper av rester. I det ene har jeg lurt inn flere STYGGE stoffer og stoffrester, for i et stort teppe skal det mye til for at et stoff som du i utgangspunktet synes er stygt, ikke passer inn. Teppet blir fint til slutt, bare jeg får herjet litt med det og flyttet rundt på radene.


Det nederste teppet inneholder de siste restene fra Leanne's House og Ruth's Quilt. Det ble faktisk noen sminkepunger også, men de er ikke helt ferdige. Jeg gleder meg til det blir bedre vær, så jeg får ta bilder ute og høyne kvaliteten en smule. Vi er lovet FULL STORM til natten, synes den kjennes full allerede, den er i alle fall ikke helt edru. Liker ikke!!


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Ingen tvil om at du har mye på gang, men så flink du er til å bruke opp "rester" ;) Liker veldig godt de teppene dine og måten du setter det sammen på;) Ser kanskje for meg at det kan være flott med applikasjon som er store og som markeres i stor grad ;) Ønsker deg ei god helg;)

    SvarSlett
  2. Jeg har alltid hørt at pensjonister har det travelt og det må da du være et godt eksempel på. En del timer med symaskinen?? Men det er jo gøy, og så blir det så fine resultater.
    En smootie er ikke dumt å unne seg innimellom :D God helg!

    SvarSlett
  3. En storm som ikke er helt edru,du får sagt det du :-)

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!