fredag 17. januar 2014

PÅ PINNENE NÅ




Jeg hadde ikke noe strikketøy og la opp til en liten barnelue. Nå er jeg halvveis i mønsteret. Garnet er Sisu. På tulipanens dag kjøpte jeg roser. Jeg kjøpte tulipaner også, men de ligger foreløpig i kjøleskapet. Sola skinner gjennom buketten og treffer meg i ansiktet.


Det er fredag og da må man unne seg noe fint å se på. Etter hvert skal jeg til og med unne meg et glass rødvin. Jeg har noe å feire.. Nei, nei, jeg har ikke bursdag, men jeg får snart et veldig hyggelig besøk langveis fra. Det gleder jeg meg vilt til!


Gammelt håndarbeid setter jeg pris på å eie. Jeg hadde likt å vite hvem som har sydd denne duken. Jeg er minst tredje generasjons, muligens fjerde generasjons eier av den.


- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Ha en riktig god helg ! Kos deg med vakre roser og tulipaner, fargerikt håndarbeid, en fint arvestykke på bordet, og ikke minst besøket du venter på :)

    SvarSlett
  2. Blomster fortjener vi! Søt lue du strikker! Ha en fin helg!! Anne Kari

    SvarSlett
  3. Fint handarbeid på den gamle duken.
    Eg har ein liknande og syns det er stas å eige.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Jeg er svak for gamle håndarbeider. Særlig de som har gått i arv i familien. Morsomt å feire sola med gul mat!!
    God søndag!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!