mandag 18. juli 2011

REGINEDAGAN 2011


Om jeg ikke har deltatt i årets komite, så har jeg i alle fall reklamert for årets REGINEDAGA, og det til og med utenlands. Som dere ser var Radio Bø himself også til stede! Om ikke det var nok, så testet Petra ut snegler i tilfelle festkveldens meny (retter av sei) ikke faller i smak hos gjestene. Eventyrfesten i Bø starter førstkommende helg i tilfelle noen ikke har bestemt seg for hvor de skal legge ferien i år.  Det kommer folk fra fjern og nær, mest fra fjern....

2 kommentarer:

  1. Heia.
    Mange fine sommerinnlegg her. Lite blogglesing for meg i sommer.
    Spennende med hun vikledama. Det er en artig hobby. Gleder meg litt til høsten da jeg får tid til litt mer småhandverk igjen.
    Kos deg med sommeren.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  2. Det høres spennende ut!
    Ha fortsatt flotte sommerdager!
    Klem. : )

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!