torsdag 4. juli 2013

AKSJON RYDDING




Det er ikke til å legge skjul på at jeg har litt av hvert å ta tak i her hjemme, og jeg bestemte meg for å gjøre en ting hver dag, og så ville jeg være fornøyd med det. Det renner ikke av, husarbeidet, men for et petimeter som meg, er det ikke så lett bare å la det hope seg opp. Jeg må tvinge meg selv til å sette meg ned i en stol med ei bok og bli der ei stund. De siste dagene har strykjernet vært flittig i bruk. Quiltere må være godvenn med dette redskapet, så hvorfor havner da skjorter, duker og sånt på en stol i et eller annet rom? Jeg vet svaret på dette spørsmålet. Jenny Jensen har satt ord på det for oss: - Nu må du pinade vaske klean dine sjø ø øl...
På min rydderunde her om dagen kom jeg over tre par tova votter. De manglet kun snor, og i morgentimene i dag fikk de det, så nå er de klar for å henges over stampen på museet.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Huff jeg kjenner meg igjen her, juledukene ligger fortsatt ustrøkne på en stol på syrommet, og mannens skjorter i en kurv...kanskje jeg skal gjøre noe med det i dag? Ha en flott sommerdag:)

    SvarSlett
  2. Hehe, det høyrest litt kjent ut det du skriv..
    Og så har ein så god tid, kan utsette det til neste dag..
    Det er fantastisk om du greier å gjennomføre planlagde ting kvar dag !!

    Ha ein fin sommar !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Godt at det ikke e bære mæ.............

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!