lørdag 29. september 2012

ELI HAR BLOGG


Endelig har ELI blogg! TrivELI Nå vet hun det endelig selv. Vi har snakket om dette mange ganger, og plutselig en dag fikk jeg lyst til å overraske henne. Vi veksler bilder på iPhone når vi har laget noe fint, så bildemateriale hadde jeg allerede tilgjengelig.
Eli og jeg ble kjent høsten 1981. Vi flyttet inn i Torvhågveien 9 i Harstad, og Eli bodde der fra før. Vi laget ofte middager sammen, og etter hvert begynte vi å sy. Så flyttet HUN til Bodø etter noen år, og ikke lenge etter flyttet vi også dit.
Etter endte studier flyttet hun nordover til Tjeldsund, mens jeg ble værende til jeg pakket snippeska og rømte til Østlandet. 
Vi har sydd mye sammen  - i ferier mest, men nå er det lenge siden  sist.
Snart blir det dags...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!