onsdag 21. september 2011

FERDIG


Så er jeg endelig FERDIG med noe. Tre pennal eller sminkepunger i turkise stoffer er ferdig montert. 

Jul blir det også i år, og tre løpere som jeg sydde ved juletider i fjor, har fått lukkekant. 

Jeg tok løperne med ut på plenen, hadde ikke tenkt å leke piknik i det grønne, men jeg er så lei av å ha samme bakgrunn på bildene, så derfor...

Små sokker er ferdig og har blitt lagt på lager.


Det samme gjelder noen herrelester. Jeg frykter mellomste sønnen stikker av med disse!


Det bugner fortsatt av solbær på trærne. Min mor laget vin, som etter hvert ble til "årgangsvin", men så artig skal ikke jeg ha det. Kanskje noen har lyst til å komme og plukke?


Til slutt vil jeg bare vise hvordan en blå himmel ser ut. Sånn er det her - i dag også!


6 kommentarer:

  1. Hei!! Så bra du har fint vær!! Det har vi utrolig nok her også!! Seine solbær!! Jeg plukket mine i begynnelsen av august. Men hvis det er noen trøst, har jeg umodne blåbær i hagen. Og jeg tror ikke de blir modne heller.....Det hadde sikkert vært hyggelig å hjulpet deg å plukke bærene dine!!:-)) Mange fine ting!!AnneK

    SvarSlett
  2. Jeg likte de pennalene spesielt godt. Det er vel pga av fargene. :-) Er det fôr i dem?

    Høres ut som du fortsatt har den mellomste heime på besøk?

    SvarSlett
  3. Hei igjen!! Det hadde vært hyggelig!! Så vidt jeg vet er jeg i Oslo da!! AnneK:-)

    SvarSlett
  4. Du er flittig, altså!
    De pennalene ble flotte!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Fine penal og løpere.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Jøss, du har jammen vært produktiv og laget masse flott, ser jeg:)
    I går laga jeg akkurat maken pennal/toalettmappe som den du har laga. Kom plutselig på at Marte hadde sydd ei sånn på ungsomsskolen, så dermed hadde jeg jo malen...takket være deg:)
    Veldig grei mappe å sy!!

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!