lørdag 13. november 2010

BAKEORGIE



Jeg har bakt og bakt og bakt i et par dager. Det har blitt 60 rundstykker og fem store, ferdigpyntede kaker som nå er godt plassert i fryseren. Man kommer ikke bort her i huset når det gjelder mat, og med tanke på at jeg har digre rettebunker i vente, er det godt å være på forskudd med i alle fall noe... Oppskriften på denne pærefromasjkaken finner du her. Der står det også en epistel om hvordan Kristine fikk tak i oppskriften min. Man trenger en eneste sukkerbrødbunn, og vips, så har man to kaker.

3 kommentarer:

  1. Jeg leste oppskriften!! Den hørtes fantastisk ut!! Men det må være fest før jeg kan tillate meg å bake noe slik...... Det er mye fristende på Det søte liv..... AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Du verden, så mange ferdigpyntede kaker i fryseren? Du må ha en egen kakefryser!
    Men jeg er enig, det er godt å være på forskudd med noe!

    SvarSlett
  3. Denne såg god ut. Og så fint odt med alt som er ferdig..

    SvarSlett

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!