fredag 13. juni 2014

DET HENDER..

 at jeg syr litt igjen. Jeg flyttet symaskinen ut på terassen, men så ble det litt for kaldt, så da måtte jeg bare flytte inn igjen. Jeg syr på mange ting samtidig, ufoer og nye ting, og innimellom syr jeg sminkepunger. 
 Jeg må innrømme at jeg eksperimenterer med å sy i glidelåser. Jeg syr på forskjellige måter, og er muligens i ferd med å utvikle en ny måte å sy på. Jeg fikk også et oppdrag om å skifte glidelås i ei bukse. Det var ikke bare bare med løse deler og metallglidelås, men jeg fikk det til!
Små punger syr jeg også. De er så kjekke å ha i handveska. Dette er slett ikke den minste jeg har sydd. En av dem var kombinert nøkkel- og pengepung, sydd til en kollega som bare trenger å ha med en femtilapp noen ganger. Den får jeg vise bilder av fra iPaden. God helg, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er alltid hyggelig å få kommentarer på innlegg og bilder!